خدمات و پشتیبانی

آنچه شرکت مکث بین الملل را از رقبای خود متمایز می‌کند، توجه ویژه به نیازها و درخواست‌های مشتری و تلاش مضاعف متخصصین‌ ما در صدد رفع این نیاز‌ها و کسب رضایت کامل مشتری است. ما باور داریم هیچ چالشی غیر قابل حل نبوده و همیشه راهکاری برای هر مشکلی وجود دارد؛ ما به شما کمک می‌کنیم تا مناسب‌ترین راهکارهای کیفی و اقتصادی را به واقعیت تبدیل کنید.

پشتیبانی

یک تماس تلفنی یا رایانامه کافیست تا کارشناسان ما شمارا اولویت خود قرار داده و در حل مشکلات و یافتن پاسخ‌ها همراهی کنند.

آموزش

کلیه تجهیزات فروخته شده توسط شرکت مکث بین الملل شامل آموزش رایگان برای استفاده و نگهداری از تجهیزات مربوطه می باشند. علاوه بر این متخصصین تیم هواشناسی و هیدرولوژی با تولید و انتشار مطالب آموزشی در قالب دفترچه راهنما و فیلم به کاربران کمک می مایند تا اطلاعات مفید تری در خصوص کارکرد تجهیزات بدست آورند.

راه‌اندازی

تیم مهندسین فنی گروه مکث  بین الملل با دانش و مهارتی که ماحصل سال‌ها تحصیل و تجربه کاری است، از تمامی زوایا پروژه شما را مطالعه نموده تا نصب و راه‌اندازی کامل و بی‌نقص سیستم‌های خریداری شده را تضمین نمایند.

فروش

تیم بازرگانی و فروش مکث بین الملل محصولات مورد نظر شما را با بهترین شرایط خرید، حمل و ارسال ما نمایند.

مشاوره

متخصصین‌ ما به واسطه تسلط کامل بر محصولات کمپانی‌های تولید کننده تجهیزات هواشناسی و هیدرولوژی، و با در نظر گرفتن نکات فنی که نتیجه سال‌ها تجربه و فعالیت در زمینه‌های مربوطه است، شما را در انتخاب بهترین راهکار‍‌ ممکن همراهی خواهند کرد.

فرم درخواست پشتیبانی

نیروگاه بادی
نیروگاه خورشیدی
سیستم‌های لایسیمتری
سنسورهای خاک
اقیانوس‌شناسی
پایش کیفیت آب
آب‌های زیرزمینی
سیستم‌های هشدار
آب‌های سطحی
تحقیقاتی و آزمایشگاهی
هواشناسی کشاورزی
لیدار / سودار
هواشناسی سنتی
هواشناسی جاده‌ای
سیستم‌های هشدار
ایستگاه هواشناسی پرتابل
هواشناسی دریایی
هواشناسی جو بالا
سنجش کیفیت هوا
هواشناسی فرودگاهی
هواشناسی سینوپتیک
رادار هواشناسی